петак, 21. август 2015.

My perfect day By Mina

Pozdrav svima!
Upravo sam se vratila sa jednog izleta, na koji sam isla sa moje dvije najbolje drugarice. Ucinilo mi se da bi taj izlet mogao biti savrsena tema za post, pa sam odlucila da vam napisem sta smo sve radile i kuda smo isle.
Prva destinacija nam je bila Plava spilja. Slika je mutna, ali ja vama ne mogu da opisem koliko je voda tamo savrsena. Boja vode je poput koktela Blue Laguna i sve je tako carobno. Tamo smo proveli oko 20ak minuta, skakale smo, plivale,ronile...Uglavnom uzivale smo!








Nastavile smo nasim putem, i polako,ali sigurno smo stigle do nase druge destinacije - Mamule. Za sve koji ne znaju,Mamula je ostrvo, na kome je nekada bio zatvor. Nista nije renovirano i sve je kao i prije 60-70 godina. Na zalost, nismo imali puno vremena da obilazimo ( trebao bi nam cijeli dan da obidjemo cijelo ostrvo), ali imali smo vremena da napravimo par slicica. Ako ste u mogucnosti da je podsjetite , obavezno to ucinite jer je veoma zanimljivo vidjeti u kakvim su uslovima tada zivjeli zatvorenici.
 Nakon toga smo otisle na plazu Zanjice (na zalost, nemam sliku te plaze), i suncale se,kupale,jele..
Posle samo jednog sata suncanja, toliko sam izgorela da me sve pece. Ali,vrijedjelo je!  Danasnji  dan mi je preebrzo prosao, ali je bio idealan. Cijeli dan proveden u prirodi, bez interneta, sa najboljim drugaricama. Pa moze li biti bolje?

***

Nadam se da vam se svidio danasnji post. Izvinjavam se sto ste ovoliko drugo cekali, ali nisam imala inspiracije, a nisam zeljela da objavim bilo sta.
Ljeto je uskoro zavrseno, i za 10ak dana ce poceti skola. Iskoristite ove dane koji su nam ostali da se opustite sa drustvom, idite u prirodu, radite bilo sta samo nemojte sjedati kuci za telefonom ili kompjuterom.

M&K
 
 


5 коментара:

  1. Wow izgleda da si se jako lepo provela,odlicno si napisala ovaj post <33

    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Bez telefona i interneta dan ti je sigurno bio osvežavajući. Slike su divne, volela bih da posetim to ostrvo. :)
    PS: Poseti moj blog i komentariši i učlani se ako ti se svidi. xo

    jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Sličan izlet sam i ja danas imala, jedino što nisam posetila Mamule. Slike su super.♥

    pametnodete.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Post je jako zanimljiv :) Učlani se na moj blog i ja ću na tvoj :) allforgirls14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши