понедељак, 3. август 2015.

Novi početak

Pozdrav društvo!

      Ja i moja najbolja drugarica Mina smo odlučile da pokrenemo ovaj blog u kom ćemo komentarisati trenutne aktuelnosti, podijeliti naša iskustva i mišljenja o određenim tinejdžerskim temama.

Mina i ja smo završile osnovnu, i sad u septembru naš novi izazov postaje srednja škola. Iako nismo upisale istu školu, naše druženje se neće prekinuti. Međutim, bili smo svjedoci mnogih prijateljstava koja su bila samo u vidu školskih prijatelja, tako da počinjemo da vjerujemo u to da se na raspustu otkriva ko je pravi, ako školski drug. Šta će ti prijatelj kome se druženje završi poslednjim školskim zvonom?! 

Ali, gledaj pozitivno, u srednjoj će sigurno biti dosta novih poznanstava koje lako mogu prerasti u prijateljstvo.Svi kažu da je srednja škola najzanimljiviji period života, pa zašto i nama ne bi bila? 

Mada, koliko god novih prijateljstava stekli, ne bi trebali da zaboravimo naše prijatelje iz osnovne, jer oni su bili tu za nas kad nam je bilo najbolje i najgore.Oni nas ipak najduže poznaju i ponekad primjete neke stvari prije nego što  im mi to sami kažemo.

***
Ako vam se sviđa ovakva vrsta posta, napišite u komentarima temu na koju bi smo pisale sledeći put.
Sa obzirom na to da je još ljeto, postovi će se redovno izbacivati 2 do 3 puta sedmično. Mada, kada počne škola, ja(Katarina) ću postavljati postove vikendom, a Mina tokom sedmice. Ali, o tom-potom.

K&M

 

2 коментара:

  1. Želim vam svu sreću u novom početku ,ja sam upravo završila prvi srednje...vjerujte biće malo teže da se viđate ,ali ako ste zaista prave prijateljice uvijek će se naći vremena.. samo nemojte previše očekivati ,niti premalo...da se ne bi razočarali,jer sam ja previše očekivala a dobila malo ,ali eto sada sam se naviknula...obje ste mi već na samom početku simpatične. haha xd :D možda bismo mogle nekakvu saradnju uraditi ,da vam malo pomognem nekako ,ako sam naravno u mogućnosti da se probijete,rado bih to uradila.. <33 i da sretno sa radom! jedva čekam iduće postove,ako vam treba pomoć oko dizajna ili bilo čega samo mi se javite :D nikakav problem mi nije :D
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Ema puno! Mozda bi mogla da nam das tvoju mejl adresu pa cemo te kontaktirati i dogovoriti se oko tih nekih saradnji? :-)

      Избриши