четвртак, 6. август 2015.

Naših top 5!

Pozdrav svima!

Iako je prošli post bio na sličnu temu, odnosno, šta uraditi da bi nam ljeto ostalo u najljepšem sjećanju, moramo da priznamo da svi mi imamo dane kada nam se jednostavno ne izlazi iz kuće.

Trošenje vremena na Instagram ili Facebook, ponekad može biti zabavno, ali nakon toga, shvatiš da si samo bacio par sati(da budemo najiskreniji hahah).

Međutim, tu smo da vam danas predložimo top5 favorita za čitanje, top5 filmova , ljetnjih sportova i  načina rekreacije.

Top5 knjiga:
~Kim,Khloè,Kourtney Kardashian-Kuća Lutaka (U početku sam mislila da se kupovina ove knjige neće isplatiti, ali se ispostavilo da sam se grdno prevarila :) )
~Jasmina Šupeljak-Nesavršene (Preuzbudljiva priča o četri drugarice i njihovim životima)
~Nicholas Sparks-Beležnica (Knjiga po kojoj se napravio istoimeni film.Očaravajuće djelo koje se čita u jednom dahu)
~John Green-Gradovi na papiru (Uzbudljiva avantura koja će vas zasigurno ostaviti bez riječi)
~Melisa Kantor-Ispovesti jedne loše ribe (Kao i sam naslov, jedna veoma zanimljiva knjiga :-) )

Top5 filmova:
~ The notebook ( Film koji će vas potresti i posleg kojeg ćete se isplakati kao nikad)
~ Let's be cops ( Zagarantovano plakanje od smjeha uz ovu urnebesnu komediju :-) )
~ Sleepover ( Ništa bolje od starog tinejdžerskog filma za blejanje sa tvojim drugaricama :-) )
~The longest ride ( Još jedno nevjerovatno filmsko ostvarenje legendarnog Nicholasa Sparksa)
~Love,Rosie ( Posle ovakvog filma ćete se zamisliti i reći ,,E šta ti je život?!'' )


Top5 Ljetnjih sportova i rekreacije:
~ Plivanje( Pored toga što rashladi u ovim toplim ljetnjim danima, rezultati treninga će se primjetiti i brže nego što ste mislili)
~ Tenis (Ukoliko u tvom gradu postoje teniski tereni, iskoristi ovaj mjesec, probudi se rano(prije jakog sunca) i učlani se kao sezonski član, a nakon treninga pravac na bazen ili u more na zasluženo rashlađivanje :-))
~ Vožnja rolerima(Ljeto je , i svuda je gužva, pa neka to bude tvoja motivacija da se probudiš ranije, uzmeš rolere ili biciklo, i pravac na jutarnju vožnjicu. Vjeruj mi, bićeš ponosna na sebe!)
~ Odbojka na plaži( Ako boravite na moru, ova "egzotičnija" vrsta odbojke bi bila odličan izbor, ne samo zbog toga što je dobra po vaše zdravlje i izgled, već je itekako zanimljiva, a za one iz unutrašnjosti, ovu vrstu odbojke mogu igrati na obali obližnje rijeke ukoliko je to dozvoljeno)
~ Bagminton(Nema ništa lijepše nego igrati bagminton na parkingu sa svojim prijateljima. A poslije završene partije, svi na tuširanje pa u grad)

***
 Nadamo se da vam se svidio ovaj post. Da li i vi imate vaših top 5 knjiga i filmova? Ako imate napišite ih u komentarima.
P.S. Usput,ako imate ideju za sledeći post,takođe napišite u komentarima.

K&M

5 коментара:

  1. Volela bih da procitam ovu knjigu o Kardasijankama :),a ne znam sta bih ti predlozila za sledeci post <3

    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Super i jako koristan post :) Omiljena knjiga mi je '' Anđeoska Torta '' od Cathy Cassidy, a od filmova definitivno '' The D.U.F.F. '' i '' Mean Girls 1 '' . :D <3 Ako imate vremena, volela bih da posetite moj blog, početnik sam tako da mi ne bi škodio i koji savet jer sam neiskusna i neupućena u sve to, i obavezno mi komentarišite prvi post. P.S. izvinjavam se što reklamiram, ali mislim da ćete me razumeti, želim da mi ovaj blog bude uspešan tako da se nadam da nema problema :)

    Link bloga: http://anassmallworld.blogspot.com/ ♥

    ОдговориИзбриши
  3. super post, baš mi se sviđa :* Bilo bi mi drago da uđeš na moj blog i pogledaš ga, ako ti se svidi stisni follow. Unaprijed hvala. :* http://fdiarybyz.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши